Tuesday, 31 January 2012

silakan february

assalamualaikum !
jawab tau , xjawab dose lah .
jawab sayang , haha .
eh , ape sawang sawang ni ?
ouh , wany lupe .
lame sangat ta update .
haha , patotlah .
sempat lagi labah labah ni buat khemah kat sini .
haha , dah pergi !
*cakap sorang sorang (:


hurm , esokk dah masuk bulan feb .
maksudnye tinggal bape bulan je lagi nak SPM !
uwaaa ! cepat kan mase berlalu . sangat cepat !
halamak ! kalau lah boleh hentikan mase kan ?
hurrmmmm , kalau boleh kan ?

dalam bulan jan ni , banyak bende yg berlaku .
macam macam ~ ade sedihh , gembira n gundah gulana , haha .
cakap pasal study *oke lah . leh lah catch up . siket siket . haha .
siket siket je ? siket siket lame lame leh jadi bukit lah ? kan kan ?
*jangan xjadi bukit dah lah kan .
“ape yg aku cuba bebelkan ?” ==’
haha . layan je lahhh .
so , wany harap wani leh focus time study .
dah nak masuk bulan feb kan ? haha .
oke lah . doa doa kan wany oke ?
tengs korang .
oke lah . babai !

No comments:

Post a Comment