Saturday, 24 September 2011

GIVE UP ? WAKE UP laahh !!

Hidup ni penuh dugaan kan ? kadang kadang kita rasa cam x nak hidup sbab dah terlalu penat nak hadapi dan harungi dugaan dan cabaran yang datang . pape p0n , never give up !! sbab 0rang yang give up ni , adalah 0rang yang gagal . x kan kita nak jadi 0rang yang gagal dalam hidup ? semua 0rang mesti tak nak kan . jadi , beristighfar dan banyakkan berselawat supaya kita sentiasa menjadi 0rang yang tak lupa diri n sentiasa mengingati Allah kerana apabila kita mengingati Allah , Allah akan mengingati kita juga . walau ape p0n yang berlaku , jangan anggap diri kita kese0rangan kerana Allah sentiasa berada di sisi kita . *c0nt0h nya , jika kita terlalu kecewa dengan hubungan yang b0leh disama erti kan dengan ‘cinta monyet’ . kenapa kita merasa terlalu kecewa ? kerana kita terlalu mengharapkan ‘si dia’ yang k0n0n akan menjadi pasangan hidup kita . jadi , jangan lah terlalu mengharapkan ‘si dia’ tu kerana perbuatan kita tu akan menyebabkan diri kita sendiri yang merana . jadi cam 0rang gile ! nangis s0rang s0rang , murung dan macam macam lagi la . ada yang sampai bunuh diri kan , nauzubillah ! hindar kan lah diri kita daripada perbuatan yang b0leh buat kita dapat ‘tiket neraka’ dengan free . cintailah yang Maha Kuasa kerana Nya Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kita . sem0ga kita dipertemukan dengan j0d0h yang terbaik buat kita , amin !!! n redha lah dengan pemergian 0rang yang kita cyg , mybe ada sebab knpe dia pergi . ingat lah , sekurang kurang nya dia pernah buat kita bahagia . J J

##akusayangkau!!

No comments:

Post a Comment