Saturday, 24 September 2011

DENGKI ?? cukup cukup lah buat d0se !!

Manusia memang tak pernah teng0k 0rang senang kan ? kenapa nak dengki dengki dengan kebahagiaan 0rang lain ? biar lah dia0rang nak bahagia , kau tak rasa cam diri kau tu jahat ke ? PEMUSNAH KEBAHAGIAAN ORANG !! kau nak ke 0rang label kau cam tu ? pelik betul la hidup 0rang cam ni . apa la yang kau dapat bila kau musnah kan kebahagiaan 0rang tu ? puas hati ? gembira ? rasa nya tak kan . hidup kau mesti tak aman nya . ye la , kau kan suke musnah kan kebahagiaan 0rang , tak kan kau hidup gembira pulak kan ? lain lah kalau kau ni memang 0rang yang TAK ADA PERASAAN . kalau kau hidup gembira pun , tu sekarang la . es0k es0k belum tentu la . Allah tu Maha Adil la weh . tapi kan , aku pelik la . kenapa kau musnah kan kebahagiaan 0rang dengan senyap senyap . *c0nt0h nya , hantar mesej n guna n0mb0r lain . kenapa kau tak 0utsp0ken je kau tu sape ? kenapa kau nak menyamar ? takut er ? kecut ? kau cuma berani musnahkan kebahagiaan 0rang je ? apa jenis manusia kau ni ? tak pe la , hari ni hari kau kan . aku redha la . pape pun , aku harap la kau berubah . tak ade benefit kau buat semua ni . btw , aku tak nak la menti0n sape kau , cause aku pun tak pasti . nanti kalau salah , FITNAH pulak kan ? tak pe la . aku d0a hidup kau sentiasa AMAN .

assalamualaikum ..

##akubenciorangmacamkau!!!

No comments:

Post a Comment