Friday 21 December 2012

PENGANGGUR TERHORMAT :)

syuhh ! syuhh ! dah bersarang tikus rupanya blog aku ni . berselera korang ye dekat blog aku yang cute miut ni ? siapp lah korang . hehe (gelak jahat) hampir lupa pulak , assalamualaikum .
hai kawan-2 , ni kisah kami berdua (tetiba --') semenjak dua menjak tiga ke empat menjak ni , aku makin sewel nampaknya . haha . forget it ! now , aku nak cerita about life aku sikit . kalau bosan , pandai-2 korang lah blah sendiri . (brutal jap :DD) aku bukan nak menghalau , menjemput je :) sebagai budak yang baru rasa erti merdeka dari pergi sekolah pagi-2 buta ni , aku teringin jugak lah nak kerja . teringin pegang duit sendiri sampai berpinar pinar mata (apa kaitan ??) , tapi kemalasan tahap dewa yang ada dalam diri menyebabkan hati aku kata , home sweet home :D haha .. so aku follow jelah kata hati aku yang sentiasa memahami aku setiap saat ni (kembang kuncup dah hati aku dengar pujian) . dok rumah sambil menaikkan berat badan , tulah kerja aku sekarang . sambil-2 tu , aku ni kan anak yang rajin lagi ringan tulang kaki tangan perut limpa tu semua , jadi aku boleh jadi mak-2 dah . rajin jugak aku ni (masuk lif tekan sendiri) . ku pun otw amek lesen tapi test undang belom amek lagi wo . sebab akak tu kata ic card mana yang rosak , you kena buat baru tau . nantilah akak eh , i ni rajin sikit nak buat ic baru tu . tunggu lah i cantik sikit (eh,semua ciptaan Allah itu indah :) ) . nak membebel apa lagi ek ? yelahh , aku stop ! haha . nak tolong mumy i yang dicintai :)
have fun . tc :D assalaamualaikum :)) btw , i'm single but not available (tetiba ) :)

No comments:

Post a Comment