Saturday, 31 December 2011

happy new year !




assalamualaikum sume .
jawab tau .
tak jawab d0se .
haha . bagus bagus .
tepat jam 12.00 tengah malam tadi atau mengikut waktu islam iaitu selepas maghrib , kite sambut tahun baru kan ?
gempak gile kan ?
ade bunga api .




wanie d0k uma je , d0k depan tb .
malas lah nak pergi sambutan tahun baru kat tel0k kemang tu . huhu .
punye lah semangat tadi wani kira s0rang s0rang .

 10 ..
9..
8 ..
7 ..
6 ..
5 ..
4 ..
3 ..
2 ..
1 ..

pastu keluar bunga api .
tapi dalam tb je la .
haha .
dekat tb 2 , Ambang 2012 tu .
haha . semangat gile .
tetiba dengar bunyi bunga api dari luar ,
wani terus lari sampai depan pintu , laaa .
tak nampak lah pulak .
nak keluar , dalam hati cakap : “hai , nape lah cerah sangat kat luar tu , tak ade 0rang ke ? aku dah lah semangat ni , ‘’ .
biasalah tu , penakut !
sape lah tu kan ? haha .


sekian lah cerita melalut wanie ni .
layan je lah ye .
haha . sem0ga tahun baru ni , kite menjadi 0rang yang lebih baik .
sem0ge azam tahun baru kite turut tercapai .
gud luck t0 all candidate spm 2012 especially me .
hehe . study hard !!
yeah ! 0ke la .
wasalam …..

No comments:

Post a Comment