Thursday, 17 November 2011

argHhhh .. lAst dAy !

assalamualaikum guys .
*guys ? kate x nak f0ll0wer , ala ... lupe la .
hehe . bese la tu .. 
di mlam y indah *indah la gak , x tau la nak ckap pe .
just nak membebel je .
sebenarnye kan , ape functi0n bl0g ni ha ?
wanie x tau la .
buat bl0g ni p0n sesaje .
saje nak rase cmne de bl0g . haha . 
actually , wanie ni stalker tau .
ala , bese letew* .
b0san , b0ring .. bukan same ke*?
ape ape je lah .
wanie suke sangat bace bl0g 0rang ..
bl0g die0wg kreatif kreatif tau .
cun gile habis la .
wanie nye bl0g je tah pape . haha .
s0k lak last day ck0la .


sedih je bile fikir de membe sekepale n se0tak ngan kite nak pindah .
adushh ! hilang membe gile gile lagi ..
tensi0n tensi0n ..=='
pape p0n , wanie sentiase d0akan membe membe wanie yang pindah tu *berjaye dlam dunia n akhirat ..
sygggg k0wang lah ..


psstt !! sesape yang de ter / memang bace bl0g ni , msti kate :
"eh , bl0gger ni , bahase lintang pukang gile . bm ta lulus ke ape ?" 
x p0n : bl0gger ni melayu ke x ?" 
haha . pape je la sygg 0oii .
almaklumlah exam dah lepas .
saje je nak menjahanamkan bm sekejap .
ta0n dpan baru la , masuk ke pusat pemulihan bahase  . haha . 

0ke la .
na 0utt ni .
see u'all again .
will miszzz u *ayat yang slalu wanie ckap at s0me0ne .
haha . 

sygg k0wang ...


No comments:

Post a Comment